Sunday, August 31, 2008

merdeka

mlm 31 ogos 2008..
tepat kol 12.00 tengah mlm..
aku ta sedar pun senanye coz sibok blogging..
kol 12.02 tengah malam baru aku sedar..
ouhhh~ aku cpt2 wish slamat hari raye kepada sayangku..
sptutnya wish hepy merdeka day.. bantai je la..

mlm ini..
sedang blogging, tibe2 terdengar..

*pom! *pooom! *pom!

aku segera bgun dan melihat ke luar dari dlm bilik ku di tingkat 3..
mata ku tepat memfokus ke arah KLCC..
aku kehairanan.. mane bunga api?? ta de pun??
aiseyh.. wat pnat je aku bgun..
so duduk kembali, duduk bersandar di dinding..
meneruskan aktiviti online dan blogging..
ta de smangat kemerdekaan tol aku ni..

anyway..
td aku tgok cite death note..
1st time aku tgok.. (walaopun cite tu da kuar lame)
cite dia besh!! ia dpt memukau perhatian aku.. =)

ape lg perlu aku citer?
ahaaaa.. skolahku!
jumaat ritu, skolah ku buat sambutan kemerdekaan..
dan aku? aku bwat persembahan nasyid..
aku ta nyanyi, suara aku sumbang..
so, aku hanye main tambourine saje..
yg beshnye, persembahan kami dirakam..
dan mungkin aku akan masokkan dlm youtube nnti bile da dpt vdeo tu..
hurm, terkenang kembali sejarah lalu..

ustaz mat ropi:alah setakat main bnde tu, orang buta pun boley main..

hahahaaa!! xD
agak kureng ayat2 dia tu..
tp ustaz tu besh dan sporting..
dlu time skola kt kosas..
kdang2 lepak ngan ustaz tu..
then ustaz tu suwo downloadkan lagu hindustan..
hak hak hak!! xD
sape kate ustaz2 layan nasyid je?
hindustan pun dia layan tau!
u rock la ustaz mat ropi!! x)

anyway..
hepy indespendent day Malaysia yg ke 51..
dan slamat berpuasa kepada semua umat islam.. =)

No comments: