Monday, January 10, 2011

IPB

.




Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.



10 Januari 2011



Hari pertama datang kelas setelah 5 hari orientasi yang agak best!!
Ohhh lupe lak.. 
Aku kini dah sambung study!
Yeaaaaayyy!! ;D
Right now, ku study di Institut Profesional Baitulmal..
Mengambil course LCCI-IQ selama setahun setengah..
Sambil study, still lagi kerja dekat PcPlanet.. :)



Kelas dimulakan dengan Intensive Mathematics..
Miss Muna Shakir bt Ghazalli adalah lecturer kami..
Ni lah dia~



Nampak macam sangat muda kan kan? :D
Orangnye sweet sweet sour..
Seorang yang periang!
Dan bersuara agak kuat.. 
Jejaka di luar sana, harap maap..
Dia da berpunye.. : )



Kelas ke 2 plak kelas MPW1133..
MPW1133 adalah kelas Pengajian Malaysia..
Ianya berbeza dengan Pengajian Am STPM..
Ciss ta dapat aku nak transfer credit.. >_<
 Kelas incik Muhamad Fitri..
Lecturer ni best gila sebab dia kuat bahan orang..
Tak pasal-pasal tadi aku pun kena bahan..
Kelas dia memang happening! :D



Alhamdulillah kelas MPW1113 aku ta perlu hadiri..
Tu adalah kelas Bahasa Melayu..
Sape tak dapat credit time SPM, terpaksa hadiri kelas tu.. >_<



Ahh anyway!!



8 Januari 2011



HappyBeddae cik Norien Nor Wong!
Semoga cik penghuluwati (penguli) panjang umur,
murah rezeki, dan sukses di dalam apa jua yang cik ceburi..
Aminnnn.. : )
p/s : nak numbo tipon bleyh? haha! ;D juz kidding oke? :p



Later kalau ada masa, ku perkenalkan member-member baru ku.. : )



.
 

1 comment:

nrhzwani said...

Wae, sepupu aku pon srudy kat IPB.