Saturday, January 15, 2011

Cik Ewa

.

Dengan lafaz bismillah..
Assalamualaikum ku ucapkan sebagai pembuka selera..


14 Januari

Hari jumaat yang owww yeah sebab ade 1 kelas je!!
Intensive English name kelas yang diberi..
Mdm Zarita Zainuddin merupakan lecturer yang mengajar kami..
Hari ni mdm pecah-belahkan kami kepada beberapa kumpulan..
Dan aku ter-masok ke dalam kumpulan 4 yang terdiri daripada :


Encik Shafiq yang cool!

Cik Dira yang cover ayu..

dan Cik Ewa yang cover cute.. :p


Orait Cik Ewa!
Anda adalah insan yang bertuah!!
Tawuu kenapa?
Sebab anda adalah classmate pertama yang masok dalam blog ku!
Tahniah tahniah! ; )
jangan kembang lak ea? :p





Haaa ni la dia cik Ewa!
Kalo sape-sape cakap dia cute..
Korang better g check mata korang cepat-cepat..
Maybe mata korang tu ade kanser kornea.. ~_~''
Tapi aku rase dia memang agak cute pong..
cisss... >_<
I better check my eye after this.. @_@

Neway, tenks wehh sebab pinjam kan nota bookkeeping.. (BK)
Event aku ta berapa nak paham pasal account ni..
Nanti kalau aku tak malu, aku suwo kaw ajar ea?
*wink wink ;)
tapi aku prefer suwo laki ajar dulu.. ~_~''


Dan..
Time IE, kalau kaw ta paham any words..
Kaw tanye je kamus bergerak, Incik Shafiq..
Dia terer BI kot?
Kalau Incik Shafiq ta tawuu, baru la kaw bukak kamuss..
Haaa kan jimat masa, wang dan tenaga? :D


Oke oke..
Dan kepada para-para jejaka di luar sana!!


Dia da berpunye~
Bhahaha! ;D



p/s : uui Cik Ewa, aku men amek je gambar-gambar tu dari fb kaw..
papehal kalau aku tersilap pape, bagi tawuu taw?
nanti aku try test cube perbetuulkan.. : )


.

No comments: