Wednesday, February 13, 2008

karenah tmpat kerjaku..

Ari2 ku diteruskan dengan bekerja..
No life at all!!
Tp krje tu kire enjoy gak la..
Dapat meluangkan mase yg terkosong..



Kini kesah di tempat krje ku..
Aaaaah!!
Aku rini ta break lgsung..
Ta aci sungguh.. >.<
Kak suzi pule marah aku kerana ta kasi copstik dan tisu..
Begini komedinye..
Kak Suzi = KS

KS : Weh Wan!! Mane tisu ngan chopstik!!

Aku hanye tersenyum melihat dia..
Lalu dia pergi mengambil mende2 alah tu untuk diberi pada customer..
Selesai memberi copstik..
Dia sound aku kuat2 depan customer..

KS : Weh Wan!! Kao tido ke hah!! Balik rumah la kalo nk tido!!

Aku hanye tersenyum melihat gelagat dia..
Tibe2 hakim berbisik kt aku..

Hakim : Apehal ngan manager tu.. Gile ke sound2 camtu..
Yuan : Alaaa.. Releks la.. Biase la tu dia camtu.. Kalao dia sound kao.. Kao senyum je.. x)

Inilah diriku yg pelik..
Kne marah ngan manager je msti ta brani nk mnjawab.. =.='


Itu aku kne marah..
Yg Hakim ni lg kesian..
Kne ceramah ngan macik Belacan..
Hahahaha!! xD
Sian kao Hakim..
Yg macik belacan tu besh gak..
Dah ta puas ati ceramah Hakim..
Dia g ceramah cashier plak..
Dem yu macik belacan!!
Kalo ta suke mkn kt ctu..
P la tempat len..
Manyak songey lak!!
Siap la kao kalo dtg ag kt ctu..
Muahahaha!! x))


Ahhhh!!
Rini plak Mira ta ok ngan pawe tesayang dia..
Aiyo mira..
Aiyo yogesh..
Camon la..
Dei yogesh!!
Itu Mira sangat sayang sama kao..
Kalu ta caye..
Kao g la bace blog2 dia..
Mira..
Kao sabar je la ea..
Hope korang berdua ta gado2 pasni..
Be eppy kay kawan2 ku!! ^^

1 comment:

faralizz said...

setelah aku berenti, baru aku jumpe blog kao nih..
ooo, baru aku tau makcik belut tu kao panggil makcik blacan..
time tu akim sevis lagi en?
ahaha, bagus ar kaw, senyum jee..
kalau aku da bla da ;p