Tuesday, February 12, 2008

buang mase..

Ahaaaa!!
Akhirnya aku dpt pulang juga!! ^^
Aku menaiki bas U26 td dan berenti di pasar malam kosas..
Aku jalan kt depan ex-skola aku..
Terkenang balik time wktu kanak2 dulu..
Terkenang juge aku pada si dia..
Si dia yg aku rindui..
Dan juga yg aku still lg cintai..
Adakah dia mengetahuinya??
Harap tidak..

Aku terus menuju ke cc Al-Alex..
Tempat port aku melepak..
Aku ingat arini..
Aku nk balik kol 6.30..
So bley la aku jumpe si dia..
Tp, aku ta g..
Coz aku ta brani nk jumpe dia.. :(
Lgpun nk ke dia jumpe aku..
Hahaha!! ;D

Skang ni da 3 jam aku on9..
Still lg menunggu dan mengharap yg si dia akan on9..
Tp nape plak aku nk tunggu dia on9??
Ape aku nk buat kalo dia on9??
Borak??
Chating??
Alaa..
Last2 kitorang gado gak..
Hahahahaha.. XD

Slame aku on rini..
Hanye fifi je yg dikacao aku..
Sian tol dia tu..
Kne buli je..
Tp skang aku pun ta tao nape aku ta buli dia cam dulu.. =.='
Mungkin sbb aku single kot skang ni..
Hahaha!! xD

Hurm..
So bored menunggu..
Lol..
I mish si dia dem sooo much.. >.<

No comments: