Tuesday, February 12, 2008

aku sakit..?

Hari ni aku bangkit dari tidor cam biase kol 10.30..
Tetapi aku ari ni aku dibangkitkan oleh adik ku (amer) dengan kekerasan..
Dia ngamok coz aku makan keropok dia smpai abes mlm td time dia tido.. (kecoh tol)
Ketika bangun..
Aku da merasakan aura yg aku ta sihat..
Haish..
Cmne la nk kje ini ari.. =.='
Aku meyakinkan diri aku untuk pergi gak kje walaopun ape jua rintangan yg melanda hanye semata2 untuk melihat 'impian' aku tercapai tahun ni..


Kol 11.15am..
Aku melangkah keluar ke rumah ku untuk mencari nafkah..
Dengan berbekalkan nasi goreng dan air kosong di dalam beg ku..
Terima kasih mak kerana sudi mensupport anak mu ini..
Saaaaayang mak.. (^^,)
Lalu aku melangkah keluar rumah menuju ke stesen bus di LRT..


Kol 11.45am..
Tibenye aku di perkarangan KLCC..
Aku terus menuju ke tingkat dua dengan lemah longlai..
Kini aku tiba di kedai nmbo 16 ; Sushi Kin..
Setibanya aku di depan kedai..
Aku ternampak Hafizah sedang masok ke McD..
Awek McD yg mempunyai taik lalat yg menawan (seperti taik lalat aku).. ^^


Kol 11.58am..
Selesai memakai uniform krje dengan muke ku yg ta bermaye..
Aku bergegas ke kaunter untuk punch kad..
Uuuuu..
Punch kad baru untuk bulan ni..


Slesai punch kad..
Aku bergegas ke dapo untuk melihat jadual ini hari..
Ahhhh..
Aku menjadi Runner ari ni..
Merunner (merane) la diri ku rini.. >.<>.<

No comments: