Sunday, June 15, 2008

back in action

esok.. uuuuuuu..
esok skola weih~
aku bakal kembali bersekolah esok hari~
sbgai pelajar form6! yeah!!
dekat SMK Tmn Tasik..
ta sabar rasenye.. x)

rmbut ku telah di potong pendek.. (burok)
adoi.. ringan je kepale ni..
baju dan seluar putih serta kasut hitam telah ku beli..
buku kosong je blom ku cari..
aaah~ pen pen!! mane pen kontot kesayangan ku! xO
kne cari ni!! sok nk skola~
tp cari pas aku writeng dis blog la~ x)

so ari ni!
nisa mao berjumpe ku..
dia mao aku edit profile budak kelas dia..
dia da membuat temu janji pada ari jumaat lg..

seperti yg dijanjikan, kitoang jumpe kt Avenue K punye food court..
kowang msti ta tao kt ne.. sbb tmpat ni tersorok..
aku ta date ngan nisa ea! nisa bwk kawan dia..
suhana name kawan nye~
woooo dia sgt comel gile!
tp panda ku lg comel la~ x)
(oit oit.. blom di iktiraf lg jd panda ku.. prasan tol)

erk.. nk diceritakan..
aku kurang bercakap bersama mereka..
hanye tangan ku sahaje yg bekerja..
nk balik awal katekan~ mao tido lor..

pup pap pup pap akhirnye siap juge~
ade la 2 jam aku siapkan kot..
pas da siap.. aku terus pulang ke rumah..
go straight jgn belok2..

aaah.. sesampai di rumah..
ptang tu nisa call..
dia tanye aku marah ke??
aku kate ta de la..
then dia tanye nape muke cam moody je..
aku ckp la muke aku memang camtu skang ni..
(dulu x.. skang ni da berubah..) x)
aaaah!! dan nisa juge kate yg..
suhana ckp snyuman aku sweet~
awwww awwww~
itu sume fitnah tu.. hahahaaa!! xD

ptang plak g men bola~
smlm aku blaja skill pale pusing2.. hmpir sukses!
ari ni plak hafiz ajar aku skill kaki pusing2..
woooo susah gak..
aku kne berlatih skill dengan gigih lepas ni..
chaiyooook!! (oi.. skolah jgn lupe)

aaahh this nite!!
oh god!! help me!!
'she' ask me..

did you still miss me??
did you still love me??
did you still know what i like about you?? (i'm clueless)

plzzz dont do dis to me..
i'm really confuse when u say like dat..
why dont u tell to me ur true feeling??
be honest to me..!!
u know my fren said i'm really2 da stupid 1 coz waiting for you..
so wat!! like i care!?
wat i care is juz want to know dat u heppy.. lolz..

enough for da old story..
lolz.. dr cite psl back to school..
ley lak tetukar topic laen..
keyh keyh mao tido..
hrmff..

aaaaah!! lupe..
si panda muncul dlm chatbox blog ku..
huaaaa!!
(nmpak sangat aku ni SS)
hahaaaaaa!! xD


dem.. aku rindukan panda.. heh~

No comments: