Friday, September 24, 2010

betapa tak busy nye aku

 
Assalamualaikum ku ucapkan sebagai pembuka bicara~

di sini..
 
 

Bertanye bahawa...
 
Kenape aku da lame ta update blog??

1st : Malas
 
2nd : Time raya aku sibuk makan

3rd : Ribut melanda bilik aku

Ini adalah keadaan tongkang pecah di bilik ku.. :D


beg2 yg tidak di susun rapi ~_~''


gambar-gambar yang berterabur 
plus meneraburkan kepala utak ku


yang blur itu adalah list2 nama :D
yang tinggi itu adalah hiasan semata-mata


henpon nokia - maxis ku nak interframe ;D


sekali lagi yang tinggi itu adalah hiasan semata-mata


dan inilah kerja ku yang 'bertimbun'
bhahahaaa!! ;D
 
sekian terima kasih sebab sudi baca cerita ku ;)
 
 
p/s : itu adalah keadaan selepas di modified ~_~''
.

6 comments:

Unknown said...

aku belasah jap lg kang.. bru tau

Iwan Kuun said...

bhahahaa!! ;D

fieeeeer said...

wow !

echa ituu said...

da kayoo wey!

Iwan Kuun said...

tak sekaye echa.. ;p

MIA H said...

ini bilik kah kapal pecah kah ... isk isk isk