Monday, July 19, 2010

kisah sepasang semut yg ta dapat ku lupakan

.










pada satu malam yg agak sepi.. tika ku sedang hanyut dilanda kesunyian.. tiba2 aku di ziarahi oleh sepasang semuut yg comel~ mereka jalan berdua-duaan tanpa menghiraukan aku yg besar gedabak ini.. almakmum laa.. tenga becinta smpai ta engat dunia kuuut dua eko tu?? mengikuuut calculation argorithm ku.. semut yg muntut besar itu adalah betina, dan yg muntut kecik itu adalah jantan.. knape aku ckp cmtu?? urmmmmm tah la.. aku maen ckp je.. ^_^ setelah beberape minit mereka dating, akhirnya mereka terpaksa berpisah.. tika mereka sedang bertaching2, aku pun merakam sebahagian dari perbualan mereka.. hebat tak aku? :D










semut jantan : dinda, kanda sangat bahagia bersama dinda malam ini..
semut betina : dinda juga saaangat gembira apabila bersama kanda..
semut jantan : tenks bebeh coz acompany me even u r bz.. :(
semut betina : i will do anything for u my hunny bunny~
semut jantan : dinda balik rumah nnti go straight dont belok2 taw~
semut betina : sob sob.. T_T (ksedihan kerana terpaksa berpisah)
semut jantan : gudnite honey~ jangan tinggal solat ya~
semut betina : gudnite bee~ pesan mu akan ku ingati sampai ku menutup mata~ ;)




lalu mereka melakukan aksi berpelukan dengan penuh passion sblom berpisah mengikut haluan masing2..







The End...







wat a sad story.. T_T
matching kut dengan lagu?
haha!! xD
oke ta mathcing lansung.. ~_~''
.

No comments: