Saturday, November 29, 2008

short story

bgun tido kol 1 ptg.. on9 on9 on9..
smayang mandi dan makan.. pstu on9 balik..
tgok katun avatar, spongebob etc etc..
kol 6 kuar nk g men bola..

jalan kaki.. jalan jalan jalan..
ramai orang dkt depan noisy studio..
jalan lagi jalan jalan jalan..
smpai la dekat caltex, masok dalam..
hati berdebar2 melihat bnde tu..
beratur beratur beratur..

smpai la giliran aku..
cucuk cucuk cucukk..
klik 'semak baki akaun bank'..
*tett *tett *tett

RM301.89!!

sengih sengih sengih.. heppy heppy heppy..
cucuk kuar kad.. blah cpt2..
dalam hati..

YAHOOOOOOOOOOOOOOOO!!

tak sabar nk date.. ;p

5 comments:

ML; Mohd Loqman said...

perlukah anda khabarkan.?
huhuh!
belanja top-up.
ta byk.
RM3o je.
Har.Har.Har.

faralizz said...

oi brape hari keje tu?
hehehe..
ko dari rumah pegi padang senget jln kaki je ke? perghh gila cergas ko neh.
O.O'

Iwan Kuun said...

rase nye ta perlu kot..
tp gile excited oo bile dlm akaun ade duit..
hahahhaa!! xD
rm30 bagaikan aku kje 7 jam kao tao.. ~_~

paah..
aku kje cuti 2 hari seminggu..
sehari kje overoll 5 jam..
dan start kje 23 oct..
ditambah dengan cuti demam..
rase nye ta smpai 10 hari aku kje smpai tutup punch kad..

ianya nilai yg ta disangka2.. xD
aku ingat ta smpai rm150 ooo..
hahahaha!! xD

shiera_ik said...

pi date dgn sape hah .. ;D

faralizz said...

sengallah. bila nak tapau sushi utk aku? agaga...