Wednesday, April 30, 2008

gaji ku

hari ini.. pg2 lagi aku sudah teruja untuk g bank mao tengok bape manyak gaji aku.. mak ku suwo bli air klape kt ujung jalan.. aku ngan exited nye g mandi n terus kuar umah n menuju ke mesyin ATM yg berada di berdekatan pasaraya HERO.. aku melangkah masok ke dlm box cermin yg berisi ATM itu..lalu aku cucok kad ATM aku.. setelah menekan punat baki akaun.. alangkah tekezoot nye aku apabile gaji aku RM1047!! huaaaaa!!! kayo weh!! gile heppy aku time tu.. tanpa berpikir panjang.. aku terus tekan butang RM1000.. adoi salah tekan.. gile ta sangke aku duit RM50 ade 20 keping kuar kt mulut ATM tu... huei!! tebal gile siot!! aku teros masok kan dlm poket aku takot2 ade orang nmpak.. aduh aduh.. aku dpt merasakan ketebalan duit di poket aku.. waaaa!! exited gile ni.. hahahaaa!! XD

ta pena2 aku pegang duit tebal2 camtu.. hahaaa!! xD

No comments: